BREO - Rólunk  

Rólunk

Általános Szerződési Feltételek


Jótállási és szavatossági feltételek


151/2003 kormányrendelet alapján az oldalunkon található tartós fogyasztási cikkek esetében cégünk 1 év jótállást köteles vállalni. A termékek jótállási idejét a terméklapon a termékleírásban, valamint a jótállási jegyen illetve a számlán olvasható. A 49/2003. GKM rendelet alapján az általunk értékesített termékek után szavatossági kötelezettséget vállalunk, amennyiben az értékesített termék az értékesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban illetve a szavatossági feltételekben foglalt előírásoknak. Amennyiben a szavatosság kérdését tekintve a vásárló és az értékesítő nem értenek egyet, úgy 6 hónapon belül cégünk, 6 hónapon túl a vásárló tartozik szakvéleménnyel bizonyítani állítását. Amennyiben a szerződés megkötésekor (vásárlás) a fogyasztó ismerte vagy ismernie kellett a hibát úgy a értékesítő cég szavatossági kötelezettség alól mentesül. A 151/2003 Korm. rendelet illetve 49/2003 GKM rendelet alapján bejelentett jótállási igény csak abban az esetben érvényesíthető, ha az eszköz használata rendeltetésszerűen történt. Nem rendeltetésű használatból eredő hiba, sérülés, különös tekintettel a fizikai sérülésekre és az eszköz módosítására, a jótállás elvesztését vonja maga után.

Telefon

06-30-621-9463

Email

info@fejmasszirozo.hu

Weboldal

www.fejmasszirozo.hu

 

Vásárlástól való elállás joga


A 17/1999. (II.5.) Kormány rendelet szerint kiszállítás esetén a fogyasztó a vásárlástól számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállást követően a vállalatunk köteles a termék vételárát 30 napon belül visszajuttatni a vásárló részére. Szolgáltatás esetében, ha a nyolc napos elállási határidő előtt a teljesítés a fogyasztó beleegyezésével már megkezdődött, a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát. Ide vonatkozik a termék kiszállítása, egyedi szerviz díj. Az elállási jog minden sérülésmentes, eredeti állapotban visszajuttatott termékre vonatkozik. A nem rendeltetésszerű használatból adódó károkat a vásárló köteles megtéríteni illetve ilyen esetben cégünk megtagadhatja az átvételt. Az elállással kapcsolatos költségek, különös tekintettel a visszajuttatás költségeit, a vásárlót terhelik. Elállás esetén lehetőség van a termék személyes vagy postán történő visszajuttatására. A szállításból adódó esetleges károkért azonban nem vállalunk felelősséget. Hiányos, nem eredeti állapotú vagy sérült termék visszavásárlását a vállalatunk megtagadhatja, és azt visszajuttatja a vásárlónak saját költségére. A vásárlót az elállással kapcsolatban egyéb költség nem terheli. Az elállási jog nem gyakorolható a következő esetekben: Nem rendeltetésszerűen használt illetve sérült termék vagy kiegészítő esetében Szolgáltatások esetében, ide tartoznak a kiszállítás és egyedi szervizköltségek díjai Az elállásra vonatkozó igényt kérjük, hogy írásban vagy személyesen jelentse be ügyfélszolgálatunknak a megadott határidőn belül.

 

Rendeléssel és átvétellel kapcsolatos fontos tudnivalók


Oldalunkon található termékek megvásárlására rendelés feladás alapján van lehetősége!
Rendszerünkbe beérkezett rendelések feldolgozása munkanapokon 10-18 óra között
történik. A beérkezést követően pár órán belül válasz e-mail-ben jelezzük Önnek az
átvétel legkorábbi idejét személyes átvétel és futárkézbesítés választása esetén
egyaránt. Személyes átvétellel történő rendelését a jelzett naptól 1 hétig van lehetősége
átvenni üzletünkben. Amennyiben nincsen lehetősége átvenni a rendelését a jelzett
napon kérjük, hogy válaszlevélben szíveskedjen jelezni felénk a várható átvételi nap
megjelölésével. Az 1 hétnél régebbi át nem vett rendelések automatikusan törlésre
kerülnek. Futár kézbesítés esetén a jelzett napon munkaidőben számíthat a csomag
érkezésére. Probléma esetén a futár keresi Önt a rendelésben megadott telefonszámon.
Nem kapott visszaigazolást? Elképzelhető, hogy a rendelési folyamaton nem ment végig,
vagy egyéb okból nem került be a rendelése. Ez esetben keresse ügyfélszolgálatunkat a
info@fejmasszirozo.hu címen, vagy a 06-30-621-9463 telefonszámon. Fontos, hogy
adatainál valós, rendszeresen olvasott e-mail címet valamint napközben elérhető
telefonszámot adjon meg. Ügyfélszolgálatunk elsősorban e-mail-en keresztül értesíti az
átvétellel kapcsolatban, a futár azonban telefonon fogja keresni Önt. Ismételt sikertelen
kézbesítést követően a rendelés automatikusan törlésre kerül. Az átvétel során minden
estben ellenőrizze a küldemény hiánytalan, sérülésmentes meglétét! Fontos, hogy
szállítási probléma vagy sérülés esetén mindenképpen vetessen fel jegyzőkönyvet a
kézbesítő futárral az átvétel megtagadása mellett. Ennek elmulasztása esetén
reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Amennyiben a szállítással kapcsolatban
további észrevétele vagy kifogása van, kérjük, jelezze felénk levélben vagy telefonon.
Banki átutalással történő fizetés Igény esetén lehetőség van banki átutalással, előre
utalás formájában teljesíteni a fizetést. Ez irányú igényét a rendelés feladásakor, a
megjegyzés rovatban tudja jelezni. Banki utalás igénylése esetén kiállításra kerül a
vásárlást igazoló számla, melyet faxon vagy e-mail-ben eljuttatunk Önnek.
Megrendelését az utalt összeg számlánkon való megjelenését követően tudja átvenni
személyesen, vagy kiszállítás esetén a futárszolgálattól.

 

Gyakran Ismételt Kérdések

Javasoljuk, hogy mindig konzultáljon orvosával, mielőtt bármilyen masszázst rendszeresen alkalmazna.


Használhatom-e a fejmasszőrt, ha terhes vagyok?

Ha terhes vagy úgy gondolja, hogy terhes lehet, konzultáljon orvosával, mielőtt bármilyen masszázs terméket használ. Ha az orvos azt mondja, hogy biztonságos, akkor a fejmasszázs is rendkívül hasznos lehet Ön számára.



Milyen gyakran használhatom a Fejmasszőrt?

Személytől függő, van aki már napi egy masszázstól felfrissültnek érzi magát.Ha bármilyen fájdalmat érezne a használat alatt vagy a masszírozás után konzultáljon orvosával.
© 2011 Breo, Minden jog fentartva
Tel: 06-30-621-9463 | Email: info@fejmasszirozo.hu